03 December 2010

YES 2010 !!!!!


bukan Year End Sale ok.......ni Young Executive Seminar 2010......juz nak kongsi pengalaman aku dalam seminar tuh...2 hari aku join YES. betul...banyak bende yg aku blajar...n banyak jenis manusia yg aku jumpa....---> slh srgnya, pakcik senyum..... slh seorg speaker dlm seminar tuh.....sentiasa senyum n plg best dia senyum dengan mata, mulut & kompem dari hati.....:) n aku x ble imagine cane muka dia lau tgh marah.... matanya akan still senyum ke..???? :)

tapi ada gak part yg xbest, aku x ble bernetworking lebh2 cz org dh tgk aku as a couple with my colleque.....ntah ape2 ntah....ko la ni ZAM asik menempel aje kat aku....aku dh xble jual minyak lbh2...hahahahhaha...

horrible terrible damn choii jammedd ptg hari ke-2 tuh.. penatnya toksah cakap la... w/pun bkn aku yg drive, pinggang aku ni dah rasa nak patah dah duk dlm keta lama2.. azam yg drive sebelah aku tu pun, aku tgk dh drive guna kaki dan mulut....wah!!!! dasyat sungguh........Choii.......mencarut la apa lg...segala jns mak nenek carutan aku dgr ptg tuh......telinga aku yg suci lg naif ni tlh dicemari dgn sgl macam carutan oleh mulut azam yg ishhkkk3x ptg tuh....:)

mula2 aku pk nape la HR ni plh aku......benci la aku ngan korg nih.... bl dh join seminr tuh....aku pk YES...!!! TQ krn memilih aku.....:)aku xsuka g seminar kat lua ni bkn ape.....juz bcz aku ni buta geografi je......ape2 pun ....big applause tuk azam cz meng'car-pool' kan aku....hehehehe.. TQ zam.....:)

Boleh dikatakan, seminar 2 hari ni berlangsung dengan jayanya byk perkara baru yg aku dapat kat sana. Walaupun boleh dikatakan 80% yang disampaikan di seminar tersebut lebih kurang sama dengan mana2 seminar yg aku dah join sebelum nih, tapi aku tak rasa rugi kerana memang ada perkara baru yang aku dapat belajar dan aku harap aku dapat gunakan semua ilmu tu dengan baik...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...