26 December 2010

selamat menjadi suami kpd sang isteri...

semalam bertempat di masjid al-falah jenjarom, dengan sekali lafaz kazen aku irwan secara officalnya dh pn menjadi suami kepada azwani najla a.k.a lala. Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan. amin..;)
ape2 pun tahniah wat korg , semoga sumenya berjalan seperti yg korang impikan...

pic ni aku 'curik'dr FB si lala :)

pic ni pun sama :)

sebahagian dari keluarga Hj kasim

kebanyakan kazen n makcik pakcik aku cakap muka si lala ni ada iras2 aku...ntah le...aku tgok xde pun....hehehehe

pelanduk 2serupa...: The bride cik lala

aku yg dikatakan mempunyai rupa spt lala

selamat pengantin baru buat Irwan Mokhtar ngan Azwani Najla :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...