LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 September 2012

taman cahaya shah alam

rasanya ni kali ke-3 ke taman cahaya. Target kami hanya nak berbasikal. tak kira apapun yang terjadi kami tetap nak berbasikal. so, seawal jam 8pg kami dah tercongok kat depan pagar taman cahaya walaupun pagar hanya akan di buka pd jam 830pg. Gigih kome kan..!!!
tempat ni mmg macam seblom2 ni..sentiasa ramai orang. buktinya kami terpaksa berlumba lari masuk [dah macam anak kambing] hanya kerana basikal. Memasing dah lupa adab dan tatasusila sebagai rakyat m'sia. hrrrmmmmmm....

dari pagi bawa ke petang kami di sini boleh dikatakan kesemua ceruk taman ni kami jelajah. Penat dah tolak belakang. yang penting kami puas menjelajah ke semua ceruk taman botani nih. Tapi sedikit dukacita bila mana tiket masuk ke rumah 4musim perlu di beli di kaunter pintu masuk utama. APAKAH!!! memasing dah mula membuat muka poyoronos. hrrrmmmm...takde  rezki kami kali nih.


  
  

Sebenarnya, selaian dari berbasikal banyak lagi aktiviti peluh yang di sediakan kat sini. lain kali aku  pasti mai lagi mencuba SKYTREX lah pulak.