LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 December 2010

aku masih budak baik


N3 apakah ini....masuk bakul angkat sendiri kah...???? zaman skung ni mmg masuk lif tekan sndiri pn kan...bkn ada org nk tekan kan pun....hehehehehe

BTW,aku jz nak share psal tajuk kat atas tu lah.....ada seorg member lama aku nih... rasanya dah dekat 6 taun kot x jmpa....salu berhubung pn mll YM je...tu pn jarang2, ye la, bz sgt agaknya.... berbalik kpd perkara pokok td...petang td baru pas berchating ngan kak az....dan beliau dgn ayu nya telah menyuarakan komenannya tentang diri aku...lbh krg cam begini bunyinya....'knp juga ko begini dah nih, dlu ko bkn bgini kan..???? dl ko nampak tenang, ayu,blh dikatakan wanita melayu terakhir lah...skung dh cam lain...' :) aku dgn tenang ---> tenang ke.. menjawab 'hehehehe...jgn kakak risau...aku masih budak baik kak, cuma mngkin aku budak baik yg bodoh & tuli, mungkin juga buta mata & buta hati dalam manilai erti hidup' hehehehhe ---> baik ke aku...entah le......masih baik kot...selagi aku xmelanggar mana2 rules dlm dunia nih aku ttp akan dikira budak baik kan.....???? agaknya.. :-?

entah le...mungkin dr satu sudut aku masih budak baik.....dan mungkin dr satu sdut yg lain aku bkn lg budak baik yang macam org pernah kenal aku dulu...mungkin....!!! :-?

No comments: