30 December 2010

alahai Khairul Fahmi si mata sepet

gara2 bola malam td rata2 gadis kat opis aku pg ni duk cerita pasal khairul fahmi a.k.a apek si sepet keeper m'sia yg sungguh kacak menarik lg tertarik kau mmg da boom tuh.... ;;) mereka yg xminat bola pun tetiba je jd peminat fanatik bola sejak dua menjak ni...huhu tapi pada aku mmg si apek ni menawan lagi bergaya pun...;;). lau korang xcaya cuba youtube aksi2 beliau malam td & sblm nih. bergaya sekali beliau menangkis bola2 yg menerjah ke gawang pasukan kita....:) plg aku x ble lupa scene bila pasukan lawan mendapat sepakan penalti yg pertama malam td.....sungguh bergaya beliau mematikan tendangan jurus itu ... aduuhhhh aku juga terus jatuh chintaa...hahahahahahaha --> statement senghaallll...

pepepun tahniah buat skuad harimau malaya.....tahniah buat shafee sali dengan top scorer award.... dan pada aku apek si sepet lebih layak dinobatkan sbg pemain terbaik malam td...:)

dan pagi tadi, aku sangat berbangga bagun tidur sebagai anak malaysia :)---> walaupun semmgnya aku lahirkan sbg anak m'sia...tp sjak malam td perasaan bangga nya sunnguh luar biasa :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...