LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 May 2016

khamis

cepat je dah khamis. penghujung minggu. penghujung bulan. hari ni semangat nak berkerja langsung tiada. terus ke paras null.

17 May 2016

teater atas pokok

Ni pengalaman pertama aku layan taeter sebenarnya. dan pengalaman menonton lakonan secara live ni lagi tambah menarik kerana teater atas pokok ni di lakonkan di atas sebatang pokok. Pastinya aku teruja berpengalaman melihat keterujaan pelakonpelakon layar di atas pokok.

Keterujaan aku tak aku raikan sendirian, aku berjaya memaksa memujuk beberapa rakan yg aku sudah aturkan shoping sakan di siang harinya. Jadi malam nya aku dengan nada manja dan memaksa teruja menerangkan tentang teater ni walalu aku sendiri masih samar.

Kesian juga aku pada kawankawan yang terpaksa pasrah menyaksikan teater atas pokok ni. at least korang pun dapat pengalaman dan pengajaran kan. Aku? pastinya akan ada teater susulan lepas ni. Cuma siapa pula mangsa aku lepas ni.