LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 December 2010

salah ke menjadi bujang....????

*bermode sentap ketika ini dengan soklan cepumas seseorang...

Salah ke menjadi bujang..!!!! makcik-pakcik, abg-kakak, atuk-nenek sekalian, jodoh tu kan keje tuhan.....knp tye saya bl jodoh saya akan datang.....mmg kita boleh marancang aturan hidup kita...tapi kalau soal jodoh nih...aku xbrani mrancang skung.....mmg aku ble letak sblm umo aku cecah angka sekian2 aku nak tamatkan zaman nih....tapi relevan ke tuk aku yg masih single nih....:) xde makna nya....hehehehehehe...mmg lau blik kg n tyme kumpul ramai2 akan ada soklan2 cepumas camni.....sampai tatau nak jawab apa dah....

penah lau xsilap aku raya 3 taun lps kot abah aku try nak adjust aku ngn adik kawan dia...... ada ke patut...sape yg nak...mmg calon tuh agak kacak gak la.... :) tp xmo la aku.....ntah apa2 ntah.....xtril langsung calon BF abah yg rekemen....huhu...pas tu aku rasa lama gak la mrajuk ngan mak abah ......x blik kg, x call, bukan apa...takut drg bangkit kan lg pasal tuh.....---> tanggangnya aku tyme tu...berdosa lak rasa nya ngan abah ngan mak....maaf ye aku juz blm rasa nak berdua tyme tuh...:), tp bila pk2 blik ntah ape2 ntah aku nih.....cakap je la elok2 kan......tp aku tau drg juz nak yg terbaik tuk anak drg nih...:)

betul ke dgn berkahwin akan melengkapkan & menyempurnakan hidup kita???? byk lagi yg pada aku bleh menyempurnakan hidup....aku punya malaikat2 kecil yg sentiasa ada tuk aku tak kira apa juga situasi aku....tu sume dh ckup membuat aku jd sempurna :)

1 comment:

KeMatZ said...

ko jawab jer lain kali.....

makcik makcik... pakcik pakcik... jodoh ni sama juga macam kematian.... makcik makcik dan pakcik pakcik tahu tak bila makcik makcik dan pakcik pakcik akan mati....

tapi kalau pada ibu bapa kita... kita jawab jerlahhh... kita nak bahagiakan dulu mereka... sampai meraka bosan ngan kita....

heheheheh :P