30 November 2010

n3 xbertajuk...:)

mlm tadi lama berborak ngan 'AKIRA TORIYAMA' a.k.a sophie khir...... byk kisah yg kami korek mlm tadi...1jam 22 minit 17saat... satu pencapaian hebat kan...huhu..dari kehidupan kami skung, 3 taun dulu, tentang permata yg kami cari2, tentang semuanya la..... mengorek rahsia aku mlm td....hebat tul...hahahahahaha....

betul kata org jarak dan sempadan bukan penghalang untuk kita berhubung kan....aku di bandar anggerik manakala dia di kota singa.....--> bila kita nak berghatering ni sophie oii.....rinduuuuu aku kat ko....:)

rindunya masa dulu, rindu malaikat2 kecil aku dulu, rindu masa2 ketawa & menangis bersama, pendek kata rindu semuanya tentang masa lalu....aku ingin bertemu dengan 'mereka', ingin bernostagia bersama, mengenang kenangan bersama. kalau la blh kan.....!! :(

dan kalau aku di bagi kuasa, aku sgt2 ingin menyatakan pada dunia, betapa bermknanya insan bernama sahabat juga malaikat2 kecilku pada aku..x kira dimanapun kalian, aku sangat sayang kalian... kalian segala2nya bagi aku....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...