LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 November 2015

siri lanjut usia






Terima kasih
untuk doa dan ucapan
untuk kek
untuk makan makan
untuk hadiah
untuk kasih sayang
untuk semuanya
untuk apa saja

23 November 2015

32

menginjak satu angka
namun tiada apa yang berbeza dengan angka 32 ini.
sama.
masih aku yang dulu tak ada apa yang berubah.
Hanya mampu berharap agar hari ini akan lebih baik dari sebelumnya.

16 November 2015

wall Climbing @PCP





Pertama kali try wall climbing. Nak sampai kat atas tu memang luar biasa hazabnya. Lagi payah dari 10 hari mendaki CUS legend. nak sampai separuh batu tu pun 3h3m gak badan aku sakitsakit. kalau sampai ke hujung tu tak ta la berapa lama sakitnya.

Sebenarnya tak plan pun nak memanjat nih. Ajakan si Lan aku sahut tanpa banyak pikir. Terima kasih yer Lan dan adikadik sekalian yang ajar kan saya dan bagi sokongan saat mula2 pegang tali nak memanjat sampailah turun semula mencecah lantai.

kalau tanya perasaan nya bagaimana, memang susah aku nak gambarkan. Apa kata rasai sendiri nikmatnya wall climbing ni. Tak rugi pun. Hidup ni singkat je tuk kita tak cuba bendabenda baru dalam hidup kita.

Walaupun payahnya di skala ke 10, aku akan pastikan ini bukan kali terakhir aku mencubanya. Aku pasti akan ada ulangan untuk aktiviti ni.