30 December 2010

aku dan SR

sumber: en. google

akhirnya, hari yg dinnti2 datang juga...hahahaha...korang ingat x aku penah berN3 dulu pasal en. Kematz opismate aku...pasal cabaranya mencari blog miliknya...hehehe. owhh....apa kaitan SR ngan blog en. Kematz ni..mesti la ada kaitan kan...BTW, dia dah berjanji nak melaborkan wangnya kepada en. SR nih, sempana meraikan aku yg telah berjaya menjejaki blognya dengan hebat & penuh gaya ini...hahahhahaa...:D

pg td dengan gaya ala2 khairul fahmi yg hebat menangkis serangan bola daripada bolos ke dalam gawang skuad harimau malaya, en. kematz tlah datang dan mengkhabarkan satu berita yg membuat aku tersenyum lebar...."tengahhari ni ye"....huhu.... sebenrnya kau men2 je mntak banje SR ari tuh....tapi dah ko on aku lagi la on... hehehehe.. pepepun semoga ALLAH murahkan rezki ko en. Kematz ye, amin...:)

mau lps ni lau dia mencabar lagi aku mintak banje vincci plak....best2..hahahaha En. Kematz, agak2 apa ye cabaran slps ni...;;)...aku dah kasi sedia hadiah apa yg ko kene bg lau aku berjaya mengharungi cabaran baru tuh...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...