17 December 2010

Demam Annual Dinner

-sekadar gambar hiasan _ ihsan En. Google-


makin dekat nak annual dinner ni makin panas lak bahang nya...huhu...masing2 bz ngan pertanyaan2 berkaitan malam annual dinner..pakai baju apa, mesti ko mabeles kan malam ni...n yg paling nampak bz tentulah AJK kan???. ----> entah ye..... entah2 buat2 bz.... hahahahhaaha. matila kene lenyek ngan steamroll lau ada AJK yg baca statement aci redah aku nih...huhu...

BTW, isu pasal Annual dinner mmg top skung, kat pantry isu dinner, kat cafe isu sama, kat work station pun sama, kat wall FB pun masing2 berstatus sama, even kat jamban pun isu sama gak....huhu yg pasti lagi beberapa jam masanya akan tiba....... aku yakin masing2 akan meletop... kompem mabeles dengan tema retro tuh...tp aku xde la.. aku pakai biasa2 je xretro pun...:)

aku paling x sabar nak tgk black performe, nak tgk bakat2 terpendam 'antarabandar', nak tgk sape dapat best dress n no sape plg bertuah ini malam dapat TV 42"... hopefully no 0178 sgt bertuah malam nih...:)
pepepun kita tgg je la apa akan jadi malam ni......:)

'LETS RETRO BEGIN.....yeehaaaaaaaa!!!!!'

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...