26 August 2011

EID Mubarak....

entah kenapa sejak malam tadi hati saya resah gundah gulana. tatkala insan lain sibuk menghitung masa menantikan sang mentari memunculkan diri tanpa rasa sabar, aku pula menahan golora hati yg sungguh luar biasa. aku tak tau kenapa dan di mana, tapi hati aku mmg terasa resah menanti hari ini. dan jalan terbaik aku memujuk diri, yg perasaan resah itu hanya sekadar perasaan kegembiraan luar biasa untuk pulang berhari raya.

oleh itu rakan blogger, saya pemilik lara menyusun sepuluh jari memohon keampunan andai kata apa saja tulisan saya diruangan ini membuat hidup kalian 'porak peranda.....'

apapun berhati2 ketika memandu, ingatlah insan tersayang yang menanti kepulangan kita. selamat hari raya maaf zahir dan batin andainya tersalah kata, tersilap bahasa, atau apa saja yang membuat kalian terasa....nanti kan pula entry raya layar lara ye....http://www.emocutez.com

1 comment:

G3-lina said...

sye pun minta maaf if ade wat salah.. ngee~

thanks a sudi lawat ma blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...