LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 August 2011

cerita sahur aku

agak lama gak aku x melakukan apa2 aktiviti blog sejak 4hari lepas. so, hari ni aku kembali memblogkan diri.....wink wink...hehehehehhe http://www.emocutez.com

Alhamdulillah, aku masih lagi diberi kesihatan dan kekutan untuk berpuasa. hari ni hari ke sebelas kita semua berpuasa. sekejap je kan....tup tup nanti dah nak raya.. apa pun bukan pasal puasa yg aku nak share kat cn...tapi perihal tentang sahur.... so geng...pagi tadi ada bangun bersaur ke...????? :)kalau bangun bagus la....banyak kelebihan nya kalau kita bersahur ni walaupun dgn sebijik kurma.

BTW, aku terlepas lagi sahur aku pagi tadi...biasa lah bila alarm berbunyi cepat2 aku off kan.... ishhhkkkkkkkk....kalau hari2 ini machaaammmmm, celah mananya nak carik keberkatan bersahur nih......

Teringat sahur aku selasa lepas bersama mak abah kat kampong....menu wajib setiap pagi, ayam goreng dan bebola masak sos...makanan ruji adik2 aku tyme bersahur... kalau xde 2 lauk tu mmg tido atas meja la diorang...hehehehehehe..macham2 kan... http://www.emocutez.com

kalau zaman 'remaja' aku dulu agak rajin jugak la aku meredah kedinginan pagi demi mencari sesuap nasik di warung2 berdekatan tempat aku tinggal...dan Restoran Darul Ehsan sec 13 mmg menjadi port utama kami....skung nih mmg x la...bukan ape.... dah xde kakak2 jelita yg sanggup menarik hidungku tatkala aku leka dgn tilam bantal ku, x ada lagi adik2 comel yg akan menggoncang badan ku sehingga tercelik bijik mata ku, x ada lagi abang2 kacak yg akan mengetuk pintu seakan roboh sewaktu jam meginjak ke pukul 0430pagi..

walawehhh...tetiba aku sangat rindu detik2 remaja dulu.......juga sangat rindu dgn mereka yg berada dalam lingkungan daerah itu...... serius aku sgt rindu kalian....semoga Ramadhan kalian di berkati dan dirahmati.


Ini cerita sahurku hari ini, bagaimana cerita sahur korang !!!!

3 comments:

KeMatZ said...

sahur .... aku sahur tadi kat Ameer Ehsan ... ngan Ketua Club AntaraBandar serta 2 body guard dia .... hahaha ko mampooo :P

LaYar_LaRa said...
This comment has been removed by the author.
Layar_Lara said...

aah....kebetulan je ko nite ship kan...kalu x..nak bukk mata pun ko haram kan....;p