LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 August 2011

Mood raya belum mari

Salam Ramadhan ke-23...Dgn Mood raya yang belum bertandang aku melangkah malas meyiapkan diri ke tempat kerja. Seawal minggu pertama lagi kat opis nih lagu raya dh berkemundang di sana sini...ni kan pulak minggu2 terakhir nih..lagi la pewai dgn lagu raya...tapi aku...???? Mood raya belum lagi menjengah...

Mungkin jugak bila bertambah usia semangat nak raya tu pun terhakis sikit2 kot.... entah...Tapi nak kata aku belum buat persiapan raya pun x jugak...coz baju tuk mak abah, adik2, tuk aku jugak n kuih raya pun sume dah settle....

Nak kata aku menghadapi tekanan emosi yg melelahkan pun xjugak...jadi di mana silapnya sehingga mood itu xmau memunculkan diri pada aku..???Mungkin nanti berada dalam linggkungan insan2 tersayang dgn suasana kampong sambil menganyam ketupat dan memsang langsir, mood tu akan datang sendiri...
Jom layan lagu raya lah...mana tau mood raya mau bertandang.....


No comments: