LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05 September 2011

ini entry raya yg terlambat..

ini entry pertama saya selepas hari raya....mungkin agak terlambat tapi masih berada dalam mood raya. kira ok la kan. Raya sebulan what...;p

Amacham raya korang..???!!! ada baik kah??? heppening kah? atau nan hado je...:) xkisah lah apapun prasaannya yg penting raya tetap raya kan....
aku...??? macham biasa la...sama macham raya2 sebelum nih...xde yg berubah, cuma yg berubah mungkin tahap kecomelan aku.....huahuahuahua.....----> duuusssshhhhhhhhhhh terpaksa mencepuk dahi sendiri kerana tahap keperasanan yg luar biasa.

kalau tanya pada si adik mesti semuaya 'A' tentang raya. ye lah, time nih la masanya nak kumpul sebanyak2 nya duit raya. kalau zaman kecik2 aku dulu mmg siap ada jadual la berpakat ngn kawan2. tapi aku xnampak dah budaya tu sekarang.

Tapi korang tau x apa yg xbest pasal raya..??? pada aku, yg xbestnya aku terpaksa berhempas pulas berdiet selepas tamat sebulan baraya. Mana taknya time raya, segala jenis makanan ko bedal kan...dgn alasan, setaun sekali je jumpa masakan nih....sudahnya........hambeeekkkkkk...;p



kami tiada family photo tuk taun nih. xbest kan....sebabnya xcukup bilangan ahli, bila si abang beraya di rumah mertua nun di pantai timur.

2 comments:

kiutnye alhambra adastra said...

cantik bju makcik i loikee ;)

layar_lara said...

aah....cheq rasa 30taun lbih tua n 3x lbih lebar dr biasa pakai baju penuh warna tuh....dh macam pkk krismes bergerak gayanya....;p