LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 August 2011

demam lagi

aku jarang demam. rasanya last aku demam 8bulan lpas kot...masa tu iza baru stat duduk ngan aku..ingat lagi tyme tu dia yg jaga aku even shock pun dia yg tlg pakai kan....lewat puasa ke-4 aku di datangi oleh sapaan enchik demam lagi. Berbungkus dalam selimut ajhe la ku sepanjang pose kelima semalam. ni pun masih rasa kesakitan di tekat, pening2 lalat, dan kesejukan luar biasa...:(


bak kata iza, walaupun kau berjiwa kental kak, tapi daya tahan badan kau dr serangan penyakit amat tipis. yeke...yeye je......dah tu nak wat camne.... :-? orang kata bila kita di datangi dugaan termasuklah demam sesema sekali pun, dosa2 kecik kita akan terhapus...semoga dugaan yg datang ni akan melenyapkan segala dosa2 kecik aku... insyaalah....

tyme demam sesema ini trasa xsabar nak balik kg halaman jumpa mak abah dan adik2... ni lah tymenya kalau nak bermanja dgn mereka....Harap harap suhu badan terus normal hari ini. Semalam suhu badan tak menentu, sekejap normal sekejap suhu badan terus naik.

No comments: