17 August 2011

saat cinta bersemi

preview buku lagi...dan gara2 SAAT CINTA BERSEMI ni la aku kesiangan pagi tadi. mana tak nya semalaman aku mengadap novel nih sampai ke 4pagi. Jalan cerita nya awsem untuk aku meningglkan novel nih...mmg aku layan sampai lebam la semalam... sudahnya terbabas pulak aku siangnya....

kalau dah layan sampai ke 4pagi xadil la kan kalu aku xbagi markah penuh tuk novel nih... takdir Nur Dhuha yang terus dirundung malang, zaman kanak2nya yg hanya menumpang kasih seorang abg angkat yang tidak ikhlas menjaga nya. sehingga satu hari dhuha di jual kepada seorang lelaki durjana. syukur Tuhan masih melindungi Dhuha. dan pelindungnya adalah musuh ketatnya sejak zaman sekolahnnya dulu.

Syamir...pelindung dhuha, namum dalam masa yg sama mendera mental dan fizikal si gadis, seolah tidak layak menikmati hidup. Tapi sebenarnya benci mereka hanya di bibir, keegoaan mereka mengatasi segalanya. Ternyata hati mereka saling bertaut sejak sekian lama........dalam benci ada rindu.....

Tapi pada aku perasaan syamir yg memuja si gadis sejak zaman sekolah lagi tidak di ceritakan dan digambarkan dalam novel nih...cuma part simpan segala mak nenek gambar dari zaman sekolah tu je la kot...yg lain semua hanya perasaan benci dan dendam.
Benarlah kata orang, nilai sesuatu itu hanya dapat dirasai apabila kita kehilangannya

selamat membaca guys...;D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...