LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 August 2011

'talk shit'

pada aku sebelum menghakimi org lain ada baiknya cermin dulu diri kita sendiri.... melainkan kau mmg xde cacat cela nya...tapi kau yakin ke kau tu sempurna... mungkin sempurna pada mata sesetengah orang tapi bukan pada setengah yg lain. mmg xde sorang pun yg perfect atas muka bumi nih..tapi kita mmpu tuk jadi yg terbayek kan...????

bukan aku cakap aku ni baik...xpenah walau sebaris ayat berkata keji...aku jugak manusia biasa xde mukjizat luar biasa pun yg mampu menjadikan aku bebas dari aktiviti ini. tapi jaganla sbb kata2 keji kau tu bakal meruntuhkan sebuah bangunan yg kukuh binaannya..... ishhhkkkkkkkkkkkkkkkkkk dasyat kan.....


orang kata, mengumpat nih bukan ajhe terarah pada 'mak bedah' dan 'cik tipah' , tapi sebenarnya bila si 'enchik' mula mengumpat, 'cik bedah cik tipah' boleh gulung tikar okeyyyysss... sebab tu la orang kata lagi, lidah tu bisanya lebih tajam dari mata pisau. aku kata pulakkk apa nak jadi la.........kubur tu dah memanggil2 tuh...bila la nak insaf.....

lagi best bila ada pasukan mengumpat ni, yg siap buat pesanan penaja....'eh, aku tau kau rapat dgn si cantek manis tuh....kalau ko nak sampai kan umpatan aku ni kat beliau, sila kan........' ada pulak kan machammm tuh. mmg $^&^%$% kan.........

banyak betul dugaan bulan puasa ni kan..renung2 kan lah ye....jgn renung2 ajhe pastu buat lagi.. selamat beramal jugakkk :)

No comments: