LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03 January 2011

hari pertama

N3 pertama aku untuk taun 2011 ni....cool kan....hahahahahaha :-p

walaupun hari ni dah hari ke-3 untuk taun 2011 ni, tapi merupakan hari pertama berkerja untuk taun ni.....bosan petala bumi kelapan sungguh kerja hari ni....maklumla hari isnin kan....ala2 monday blues gitu. ngantuk plak tuh...ramainya staff amik cuti hari ni...masing2 amik cuti cz nak anta anak skolah. walaupun anak dah masuk tingkatan 2, tetap gak nak guna alasan anta anak g skola.. hehehehe...ada ke patut...xpatut sungguh...hehehe....:-p

yg aku ni, agak2nya bila la berpeluang nak amik cuti cz nak anta anak g skolah kan......??? mesti marbeles melalui pengalaman tuh...:-p ----> tetiba aku excited petala langit kelapan, xsabar nak lalui sume tuh.....hahahahahaha ntah ape2 ntah aku nih.....===> ketuk kepala sndiri laju2... dusshhhdusshhhdussshhhhh...;)

cz ramai yg cuti hari ini, tetiba mode terus di switch on kepada mode ala2 santai, malas nak kerja.... dah le ngantuk gara2 melayan 'you're beutiful' malam td.... ni pun ala2 nak duk bawah meja dah ni....gile ngantuk.....tapi malam ni nak sambung lagi layan drama nih.... syiiiookkk wooooo dan esok mungkin aku akan bermode sama....:)

otak pun dah pk nak balik aje.....:D nak hadap tilam n bantal....tak puas bermanja ngan mereka malam tadi, mana taknya waktu tido semalam dh dikorbankan tuk mlayan pacik2 yg sangat 'jelita' kat atas tuh....;;)---> baru hari pertama weehhhhh, xbersemanagat langsung...!!!! cane nak lalui lg 362 hari lagi ni...harap2 sume nye berjalan dgn baik sprti yg kita harapkan kan....:)
ape2 pun selamat menempuh tahun 2011 dengan marbelezz & slamat berkerja dengan rajin blogger...:)

No comments: