LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 January 2011

anep big day

congrate anep...aku tumpang hepi atas hari bersejarah ko...:)
selamat menempuh hidup baru.....sedey pun ada nih....bkn sbb aku tangkap chintha ngan mamat sorhang nih, tapi aku rasa aku makin tua plak.... ;(
sorg lagi kawan sepermainan aku, kawan sepergaduhan aku, kawan segala2 nya la, dah masuk ke fasa yg 1lg tuh.....tapi sayang & maaf aku xdapat melihat detik bersejarah ko tuh.... tapi taper, wiken ni akan aku pasti kan segala aktiviti aku akan aku hentikan untuk majlis manyambut manantu :)

pelamin : indah lagi menawan...paberet kaler aku nih...:D

sebelum akad : masih mampu menggontrol macho walau gelora di hati tuhan shaje yg tau...;)

dari sumber2 yg aku boleh percayai 4 or 5 kali lafaz, baru sang suami sah memiliki sang istri secara officalnya....huahuahua..dasyat sungguh... kompem yg kli ke -4 dan ke-5 tuh aneep dah berpeluh2 & gabra giler kan..???? dan aku kompem jugak mesti bride xsenang duduk tyme tuh......maklumla, sang suami xlpas2 melafazkan akad...:D

sah : setelah bergelar suami kepada istri...fuhhh leghaaa....;D

cam xcaya je anep dah jadi suami org...rasa cam baru semalam je main polis entri sesama...main galah panjang, main pondok2, main baling selipar bagai...ingat lagi kitorang meredah parit blkg umah aku, menyauk ikan katanya...last2 blik umah aku dapat libasan maut dr mak aku.... hehehehehe...kenangan kan sume tuh......;(

pepeppun, selamat pengantin baru untuk mu sahabat..semoga rumahtangga yg dibina kekal bahagia dan diberkati...Selamat menempuh alam rumah tangga....Semoga kalian bahagia dunia & akhirat serta m'dapat keredhaan Allah S.W.T dan memperolehi anak-anak yang soleh/solehah kelak.. :)

No comments: