LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 January 2011

bachelorette party

not so call party pun...juz aktiviti makan2 kami serumah...dah lama xbekumpul makan sama2. sebenarnya lama dah merancang, cuma xdapat waktu yg sesuai...ada je yg agenda yg xdapat dielakkan...lagi2 makcik terlebih gula tuh...sll bz...hehehehehe..so semalam, aktiviti yg dh dirancang agak lama terlaksana jugak....
sebenarnya kami 5org(roomate aku la nih, termasuk aku) kene sediakan menu masing2 untuk aktiviti nih.... hrrmmmm...awalnya mmg aku tatau nak masak apa....atlast aku pilih yg paling senang....puding telur a.k.a karamel telur. ni 1st tyme aku masak karamel.....hehehehe mujur gak menjadi spt karamel, n rasanya pun masih spt karamel yg aku pnah mkn sblm nih walaupun agak pahit skit akibat terlebih masak...bkn hangus okey...:-p hehehehehehe berbakat sungguh aku kan....---> masuk lif tekan sendiri jap. so, semalam mmg mcm2 menu...sume superb2...mmg marbeles la...nurul a.k.a iron lady dengan spiralnya, ani dgn pau instant danging & kacang merah, iza dgn sayur kobis tumis + nasik putih + ayam masak sos n dayah a.k.a makcik terlebih gula pulak buat koktail + kek pandan cap giant + kacang cap tangan.
so semalam seawal jam 815malam, kami memulakan aktiviti yg marbeles ni.....mmg hepi sgt... terima kasih korang sbb menjadikan mlm semalam malam yg marbeles....korg mmg terbaekk la... sayang korang sgt2...;)
seperti biasa bila ada aktiviti mst ada acara kegemaran aku kan....snap, snap & snap.... hehehehehehhe...acara wajib nih...family foto plg aku nnt2....lau gathering lps kami berempat kali ni ada 5org.....bertambah lg sorg ahli keluarga kami nih....;)
lps ni, tatau lg kita berpeluang gather2 cam ni lg atau tak kan...??? maklumla ada yg dh nak masuk ke fasa yg satu lg...hrrmmmmmm..xkisah la, atleast kita ada kenangan n penah melalui masa yg marbeles cam semalam kan..!!

No comments: