LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 January 2011

ngeteh punya cerita

sekadar gambar hiasan. ihsan en google

ngeteh ni dalam bahasa Jawa lebih kurang sama maksud ngan pekena teh. tapi sbnrnya maksudnya lebih luas, xsemestinya pekena teh je, bleh jd Pekena kopi ke, milo ke @ ape2 la dan makan2 jugak.
neway, bkn pasal bahasa yg aku nak kongsi sekarang ni...tapi pasal apa yg berlaku semasa mengeteh semalam. BTW, selalunya lau xde pepe hal, aku ngan college rajin gak mengeteh sambil bergosip slps waktu kerja, saja nak kongsi2 cerita pasal apa2 yg berlaku hari tu @ hari2 sblm tu...:)

ntah mana asal usul cerita ktrg, tetiba kak zie cerita pasal ex-girl suami dia... masih simpan picca katanya (pic reramai la--> lau pic be-2, aku rasa mau ada yg kene smack nih ;-p)...yg si azam n kak afni pun masih elok kata mereka menyimpan stp gambar kenangan dgn ex masing2....seyes aku kagum ngan korang... cz aku xmampu wat camtu...aku xde jiwa yg kental cam korang. seyes aku cakap sume gambar aku ngan ex-boy aku dlu, aku dah gunting2... bukan sbb aku marah, mungkin sbb sangat kecewa tyme tuh....:( . satu picca je tinggal (picca reramai--> aku xsampai ati nak gunting cz ramai kawan aku ada dalam tuh...) dan sekarang picca yg satu tu la jadi 'wallpaper' bilik aku.... hikhikhiik....

tetiba mode bertukar kepada tidak menentu.. dan secara tetiba jugak aku tringatkan dia lagi.... hurrmmmm...apa la khabar dia skung kan.... :-? ---> angin sipadan & angin bum-bum, sampaikan salam ingatan aku pada dia ye..!!!

asyik duk layan prasaan yg sedang kacau, roti yg di order juga sampai... thanks GOD...!!! lalu aku makan dgn penuh selara, sambil bertukar kepada topic yg lain.... boring la cerita pasal ex nih..... ala2 mode sentap gitu....xbest kan....

kawan2, ptg ni, esok, lusa, tulat, tonggeng, terbalik, apa ntah lagi aku tatau...lau ada kesempatan kita mengeteh lagi ye...:)

2 comments:

Asam Makruh said...

wow syoknya, saya baru lepas ngeteh jugak ni tadi dengan member :D

Misz Sephia said...

gambar ex..sume dh buang tp brg2 dia bg sume simpan. Kalau cincin tu, pakai je..haha