27 January 2011

erti sahabat...

korg ada sahabat sejati....?? aku ??? entah ...tapi aku harap kawan2 yg ada dgn aku skrg sahabat sejati aku.....pada aku teman sejati ni teman yg sentiasa ada tuk kita walau apa pun keadaan kita......xkira kita sennag atau susah...kita gembira atau berduka.....dan aku harap aku juga akan menjadi seorang sahabat yg sejati seperti apa yg aku harapkan pada sahabat2 aku...:)
pada aku teman sejati ni macam minyak wangi.....walaupun dia xde dekat ngn kita tp haruman nya, sentiasa ada dgn kita...tak kan hilang...
sahabat sejati takkan lenyap krn waktu, takkan lenyap krn jarak, takkan lenyap walau kita berubah. Teman sejati selalu setia dan melakukan semua untuk kebaikan kita. Jadilah seorang teman sejati, maka kamu akan mendapatkan teman sejatimu. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...