LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 January 2011

kerja gila


korg penah buat kerja gila x??? lau org yg kenal aku mungkin dorang tau...aku bkn jenis yg suka buat kerja gila nih.....tapi 1st tyme aku rasa aku buat keja gila dulu.... taun 2002 @ 2003 kot...n lps hr tu sampai hari ni aku masih belum buat sebarg kerja gila lagi...tringin gak...apa ea agak nya kerja gila aku lps 7taun menyepi...hehehehehe....

berbalik pada kerja gila aku dulu....mungkin xbrapa gila la pada korg yg biasa buat kerja gila nih...tp pada aku mmg kerja gila...bayangkan aku jalan kaki dr stesen KTM batu3 sampai ke apartment perdana sec13. shah alam--> umah aku duduk tyme tuh.....gila xgila jugak la... tyme tu pukul 3 @ 4pg kot...giler seram....gara2 nak sgt rasa sambut new year tuh mcmana... sekali, nah!!!!hambik ko.....

tyme tu aku berdua ngan ehem2, perjalanan yg ambik masa dlm 2jam kot aku rasa cam sekejap jew....hahahahaha...--> mula la aura gatai aku kua nih.... tapi mmg seyes seram...nak2 pulak byk anjing liar yg msih berjaga tyme ni....tapi alhamdulillah slamat gak sampai umah....pengalaman n kenangan plg berharga bg aku...

korang macamana..??? mst ada jugak kerja gila yg mmg gila xpenah dibuat org yg penah korg buat kan...:)

2 comments:

KeMatZ said...

biasa jer lahhhh so sila cari kerja giler yang memang giler ....... but jangan hang jadi giler udah :P

LaYar_LaRa said...

errrkkkk...xcukup gile la tuh bg hang..bg aku agak giler gak la.....:-p