LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 January 2011

FRIDAY !!!!!!!


yahoooooooo....jumaat lagi...!!!!!! syiookkknya.......dah lama tak bermalas-malasan bersama en.tilam....hehehehe..tapi wiken aku kali ni dah penuh terisi ngan jadual yg sungguh padat sekali...---> bueeeeekkkkk...:)...bilamasa pulak tyme nya aku nak bermalas-malasan nih.... errmmmm....xkisahla...janji jumaat muncul lg...hehehehe....terima kasih tuhan aku masih mampu menikmati jumaat MU...:)

kenapa ye ada monday blues n ada shining friday...hehehehehe...sebenarnya mmg kalau dalam putaran hari, hari jumaat la hari yg aku nant2...sbbnya....??? satu je...xde lain, sbb x sabar nak melalui wiken...dan kali ini wiken aku dah nampak bayang2 aktiviti yg bakal aku tempuh.... hehehehehe...apalagi hiking la....

kali ni Gunung Bunga Buah & wall climbing menjadi sasaran aku.... harap2 menjadi kenyataan la sgala rancangan aku tuh...:). 1st tyme aku nak join wall climbing ni... xpenah melalui pengalaman memanjat batu ciptaan manusia nih....mmg tringin pun...:)

selamat berhujung minggu blogger...cheerrrrsss....:)

No comments: