22 October 2010

terima kasih TUHAN


setiap sesuatu yang berlaku tu pasti bersebabkan....dulu aku xpernah realize....tapi sekarang bila banyak perkara yg terjadi pada aku...aku mula sedar dan aku bersyukur sangat atas apa yg dah berlaku ni...banyak perkara aku belajar..belajar menjadi diri sendiri....belajar berdikari, belajar menjadi sahabat sejati, belajar menjadi keras hati & Pendendam ==> which is bad, dan paling penting aku mula belajar menyayangi diri sendiri, keluarga dan sahabat kesayangan ku melebihi segalanya...


aku sedar aku bukan sape2 tanpa mereka....dan aku yakin aku takkan mampu meneruskan hidup aku tanpa mereka....mereka terlalu istemewa.... terima kasih TUHAN mengirimkan aku malaikat2 kecil yg sungguh luar biasa....


kepada kamu ==> u know who u are, terima kasih meninggalkan aku dulu...aku lebih bahagia kini...aku bahagia punya keluarga & sahabat yg takkan pernah meninggalkan aku...
Terima kasih TUHAN mengirimkan aku 'pelangi' untuk mewarnai hidupku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...