13 October 2010

Hiking...sangat rindu :)



aku rindu pada alam yg satu ini...:) aku rindu dinginnya udara pergunungan sebelum matahari menampakkan diri diufuk timur..aku rindu utuhnya kaki yang tak pernah mengenal erti lelah menerjah jalan setapak...aku rindu mata air pergunungan.....juga rindu mengendong 'bagpack'ku...:)




bila ya...???



apakah harapan ku akan menjadi nyata....kerana aku sangat rindukan suara alam...;)

terasa sangat rindu ingin hiking lagi...bila agaknya ye....errmmm......semoga semua nya berjalan seperti yg dirancang.... hiking pertama setelah 3bulan berehat,,,,hooyeeeeyyyyyyyyy...:)


'how i miss to being there...being so nothing and only have faith that i will survive without being alone....'

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...