14 October 2010

diri kita adalah apa yg kita ingin jadi...

dalam dunia ni, tak sume apa yg kita inginkan akan kita miliki..walau sekuat manapun kita mempertahankannya kalau DIA dah tentukan itu bkn kepunyaan kita maka ia takan jadi milik kita....

aku yakin setiap org ada cerita sedih mereka sendiri...begitu juga dgn aku.....aku bersyukur punya pengalaman seperti ini...walaupun pengalaman yg amat pahit, sekurang2nya aku punya pengalaman seperti ini.....pengalaman yg akan aku kutip sebagai landasan menghadapi hari mendatang....

aku penah berpesan pada seorang sahabat...'menangislah andai itu boleh membantu kau bangun...menangislah andai itu boleh membuang segala duka lara kau...menangislah kerana kau akan lebih bahagia...' dan kata2 ini juga pernah manjadi sahabatku....aku selalu menangis bila aku sedang bersedih....aku selalu menangis bila melihat 'mereka' bergembira...aku selalu menangis mengenang kekecewaanku....

aku yakin kini air mata takkan mengubah apa2...hari ini aku takan menangis lagi kerana aku tanak menangis lagi....kerana aku juga tau diri aku akan jadi seperti apa yang aku ingin jadi...

aku masih punya keluarga & sahabat yg begitu menyayangi aku...aku akan jadi seperti apa yg aku dan mereka ingin aku jadi....===> bahagia... ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...