05 October 2010

090507 - 'gathering' kami

'gathering' kami berjalan dengan jayanya...ermm....terima kasih teman2 yg datang...mode kala itu: aku sedang sangat gumbira berjumpa dengan teman2 lama..aku juga sangat sayang kamurang...kerana kamurang sentiasa ada menemani aku kala aku sedang suka ataupun duka...:)==============> wahai sahabat tetaplah menjadi sahabatku...yg sentiasa menasihatiku..yg sentiasa merelakan waktumu utk mendengar keluh kesahku...yg sentiasa memberiku semangat utk aku terus maju & menjadi yg terbaik....yg sentiasa mengingatkan aku dikala aku lalai & leka....

menu kali ini...yum..yum....mencairkan iman hahhahhahahahahha====> ble ke....???apa2 la...apa pun penghuni 090507 , kalian mmg cool.... & aku sgt sayang kalian...:) ...ble bagi tabik spring pada nurul adzhiah & mak muharani...korang mmg iron lady...===> pas ni leh la bukak restoran...:)

dan harap2 taun depan akan ada lagi 'gathering' cam ni.....sgt besshhh...n aku sgt suka aktiviti makan2 ini n aktiviti terakhir kita...hahahahahahaha...sgt gila2....tapi sila pastikan nor hidayah xkan jadi perantara lagi...tangan beliau...tersangatlah 'demm choii'......huhuhu...:)

terima kasih sahabat untuk secebis kenangan ini yang begitu dalam maknanya.... T_T
=============> terima kasih teman kerana mau menjadikan diri ini sahabatmu......terima kasih juga atas segala nasihat2mu....terima kasih atas segala waktu mu......terima kasih atas segala semangat & dukungan yg telah kau berikan untuk ku...terima kasih atas peringatanmu...terima kasih sahabat atas segala yg telah kau berikan untuk ku....terima kasih untuk mu sahabat......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...