12 October 2010

ermm...

dah lama rasanya tak berbloging membuat new-entry.....:)
mmg nak 'menulis' tapi kekeringan idea......idea x muncul2.....jadi hari ni 'tulis' yg ringan2 je la....
nak cerita tentang apa ye..? :-?

eerrmmmm.... :)

aku pikir aku takan dapat wiken yg superb lagi.....sbb tu kadang2 aku sgt tamau menghadapi wiken.....tapi aku silap....aku telah dapat dan akan dapat wiken yg superb.........aku masih punya sahabat yg sentiasa menemani aku....:) terima kasih sahabat yg memberikan wiken yg begitu class..... hehehehehe

aku rasa aku patut berterima kasih pada seseorang (u know hwo u are...!!!)...seseorang yang pernah aku anggap sebagai 'sahabat sejati....', seseorang yang telah membunuh hati & perasaan aku dulu.........kalau dulu seseorang itu tidak menyiksa ku seperti hari itu pasti hari ini aku takkan mendapat wiken yang superb seperti semalam dan sebelumnya....:)

buat kamu, terima kasih, terima kasih dan terima kasih....aku lebih bahagia sekarang...aku lebih gembira melalui hari2 mendatang ku.....yup..!!aku sangat bahagia.....aku sangat bersyukur punya sahabat yang akan sentiasa menemani suka & duka ku kini....

terima kasih sahabat....kerana telah mau menjadi sahabatku...aku sangat sayang kalian :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...