20 October 2010

kau penyambung hidupku..

aku rasa aku lebih tenang sekarang....punya teman2 & keluarga yg sentiasa senyum gembira ataupun menangis sedih ngan aku.....bahagiakan ......aku sangat sayang kalian....demi ALLAH aku sangat sayang kalian....aku tatau hidup aku tanpa kalian....kalian umpama matahari......'walaupun malam menjelma, matahari tetap menyinari bumi....'
Begitulah kalian dalam hidup aku....

Disaat aku merasa kosong....tiada siapa2 disisi aku... DIA mengirimkan kalian....kalian sentiasa menghiburkan, memberi semangat & motivasi, mendengar keluh kesahku, dan paling penting kalian tidak pernah menghakimi aku...

Tiap kali aku mengenangkan kalian aku merasa terharu...kali ini aku bukan menangis sedih kerana menangisi 'seseorang' yg telah meninggalkan aku...tapi aku menangis kerana aku bahagia punya sahabat seperti kalian....disaat aku kehilangan 'seseorang' yang bererti dalam hidup aku ternyata DIA telah mengirimkan 'sesuatu' yg jauh lebih beerti seperti kalian...

Terima kasih buat kalian yg sentiasa menemani aku...sentiasa memberi semangat..semangat kalian amat beerti buat aku...aku kini tidak merasa sendiri...aku punya banyak cinta & kasih sayang...Terima Kasih TUHAN, memberikan aku sahabat & keluarga yg menyayangi aku....

AKU SANGAT SAYANG KALIAN....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...