01 October 2010

kalau la....:):(

hari yg agak boring....=====> aku rasa hari2 dalam idup aku bored, bukan ari ni je...:( ....kat opis bored kat umah bored jugak....jadi yg macamn br x boring nih...:( agaknya rumah yg lagi satu tu kot baru x boring..kot la...:) =====> dah penuh sgt ke amalan nak bawak ke sana tuh....:(

cepat je masa berlalu....dah jumaat balik.....dan hari yang paling aku x nak jumpa...tentunya weekend,....bilamana org lain sibuk merangka rancangan & xsabar menanti weekend, aku...???? xsanggup menghadapi weekend...kenapa....???? cz..nape ye...eerrrmmmmm.....ssh nak cerita...hehehehehehe...tapi yang pasti aku x suka berjumpa weekend......:(

lau la masa tu ble di 'stop'kan...yg lain sume berjalan mcm biasa...cuma masa/waktu /hari/tarikh je di'stop'kan....hhrrmmm.....tapi sayang .....x ble kan.....===> mungkin sbb aku ngah JK a.k.a ketidaktentraman jiwa a.k.a mencinya prasaan nih katika ni......

aku ada terbaca dalam satu blog nih.....cara2 nak mengatasi perasaan mcm ni.. antaranya :-
i. cuba lupakan kenangan ====> ble ke lupakan cz setiap kanangan kan tuk di kenang..???
ii. ketawalah dan senyum lah =====> ikhlas ke..???
iii. bz kan diri ===> nak bz kan ngan ape,,???? keje..??? kat pat keje la bermula sumenye.....
iv. belajar 'keraskan hati' ====> macamana caranya.....sdgkan hati aku nih...hisshhhhhh..
v. cuba memaafkan ====> memaafkan mmg mudah...melupakan..?????
vi. kamu msih punya teman2, famili & hp kesayangan kamu..===> ini mmg benar..:)
ni je antara yg aku ingat...:)...so macamana caranya lagi tuk menenteramkan jiwa nih????

aku selalu harap kawan2 aku akan sentiasa ada dengan aku...menemani aku....xkan jemu mengajar aku cara senyum dan ketawa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...