29 October 2010

aku hanya ingin menikmati hidup

aku sering berharap agar dapat memutar waktu...aku ingin sekali kembali kezaman remajaku...membetulkan segala apa kesilapanku dulu....aku tak mau mengalami penyesalan dlm hal ini...dan aku sedar, manusia xkan selamanya sama..mereka datang dan pergi tanpa sepengetahuan kita, jadi waktulah jawapanya...
Dalam hidup tak perlu menyimpan sesuatu untuk kesempatan yg istimewa..setiap hari dalam hidup kamu adalah kesempatan yg istimewa...!!!
kita takkan tau bila waktu yang berkualiti itu akan datang dan waktu yang berkesan itu bila....hidup terlalu berharga untuk kita menumpukan pada satu hal sahaja....sudah tentu aku ingin memenuhi hidup aku dengan segala anugerah yg telah DIA berikan...:)
dan dengan anugerah2 inilah yg akan membuat hidup aku terus bersemangat dan membuat aku trus tersenyum....:))
aku ingin menikmati hidup dalam kesederhanaan & kesempurnaan...aku ingin terus menikmati hidup tanpa mau menoleh ke masa silam ku.... aku ingin terus menikmati setiap nafas tanpa rasa dibebani dengan segala hal yg mendukacitakan...aku hanya ingin menikmati hidup...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...