LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 October 2010

taman cahaya sri alam..



idea nak berbasikal di taman cahaya sri alam ni mmg dah lama...sjak ogos 2008, cuma semalam housemate aku merancang kesana bersama opismate nya.....aku apa lg.....:) mmg seronok..cuma penat skit mengayuh...maklumla dah lama tak berbasikal....:) rupanya kat cn bukan hanya aktiviti berbasikal je....banyak lagi aktiviti yg best kat cn.....aktivti skytrex, paintball n etc..cuma kami xberkesempatan melalui pengalaman tu...mayb next tyme...:)
kami cuma sempat berbasikal, ke taman kaktus, dusun buah2an & melawat rumah 4musim....n skrg dalam musim luruh.....dalam tu giler sjuk.......n tak lupa aktiviti kegemaran kami....posing, posing dan posing....hehehehehehehehe...


byk tmpt yg kami xberkesempatan lawat...taman arnab, taman cendawan, ladang padi, tak dapat naik menara tinjau,jambatan gantung & etc ....


terima kasih 'malaikat2 kecilku', menjadikan impian menjadi nyata..aku sangat sayang kalian...;)

No comments: