23 August 2010

T_T

terima kasih kepada 'kau' kerana pernah berjalan & berlari bersama ku....aku sgt2 menghargainya...mungkin slps ini aku akan berjalan & berlari sndiri..semoga aku kuat menempuhi jalan2 yg bakal aku lalui tanpa 'kau'...... dan aku harap aku akan menemui garisan penamat itu dengan tenang....

aku akan bgn sndiri andai aku jatuh dan jatuh dalam perjalanan ku....aku akan bgn....aku yakin aku akan lebih tabah tanpa 'kau' disisi ku...*tapi mmpu ke aku.... T_T

Tuhan semoga aku sentisa dalam lindunganMu...berikan aku kekuatan ya ALLAH...kerana kala ini hanya pada KAU aku layak memohon......aku memohon dengan sgt YA ALLAH....aku x ingin menangis lagi....semoga air mata ini pergi jauh sejauhnya...sehingga sepasang mata ini tidak lagi ingat pada kehangatan titisanya..........

aku mohon YA ALLAH... aku mohon dengan sangat.....AMINNN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...