LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 August 2010

kenapa mesti menipu......!!!

Aku sangat benci penipu..lagi2 lau org tu org yang paling rapat ngan kita.....korang pun sama kan...!!!!! bencinya,,,,,kenapa ye mesti menipu....!!!! lau pun tuk jaga hati org yang ditipu....patut ke cam tu....!!!! kenapa x ble terus terang je,,,benci nye..... T_T

bulan2 puasa ni x patut ada rasa ni sebnrnye...tp ape lg aku ble buat selain dari membenci........ errmmmm......aku jugak benci pada perasaan benci ni.......

kenapa...??? kenapa aku yang ditipu dan terus2 ditipu...aku ni ape n sape sebenarnya pada mata 'kau'....errmmm.....n sampai sekarang aku masih x paham....kenapa ye mesti ada penipuan....kenapa mesti menipu......

No comments: