11 August 2010

rinduku pada bau laut..



sebenarnya ku sangat rindu untuk kesana.....rindu sangat pada bau laut...dah lama rasanya mata ini tidak menikmati keindahan ciptaan tuhan bernama LAUT & PANTAI...ahhhhh...rindunya....pada baumu...rindu pada pasir mu...rindu pada batu mu....rindu pada deruan ombak...pada matahari terbenam....aku rindu ingin kesana....hatiku meronta2 ingin kesana...aarrrhhhhggg...sungguh aku rindu tapi apakan daya.....hmmmm...

aku tak pasti bila kali pertama aku kesana...tp kali terakhir adalah pada mei 2010...mmg indah....rindu sgt ingin ke sana lagi....mmg sedang merancang untuk kesana lagi...& harap2 semuanya berjalan lancar....
dan semoga aku tabah menjalani hidup di kota batu ini......errmmmm...........aku sangat rindu pada mu laut....... semoga aku berkesempatan bertemu mu kembali...Insyaallah..& aku pasti akan melayari moment2 indah bersama mu nanti....
namun,,,merindumu laut membuatkan aku mengenang kembali kenangan2 lama....sungguh aku juga sangat rindu pada kenangan2 itu....terima kasih teman kerana meninggalkan banyak kenangan....aku amat menghargainya...dan aku masih mengharapkan kenangan2 yang seterusnya....aku amat berharap.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...