30 August 2010

kejam ke aku..

kejam ke aku andai mendoakan 'kesakitan' kalian.....sungguh aku tidak berniat begitu...cuma aku berharap kalian akan merasai 'kesakitan' yang telah kalian berikan padaku...'kesakitan & kepedihan' yang telah kalian hadiahkan padaku.....

andai kalian dapat merasa 'kesakitan' itu percayalah, aku juga pernah merasainya....aku juga pernah melaluinya....aku juga pernah derita kerananya.....aku bukan pendendam....cuma aku ingin kalian rasa apa yang pernah kalian berikan padaku...

orang kata 'what goes around come around..' dan aku mengaku hakikat ini....semua apa juga yang kita lakukan akan mendapat balasannya...xkira baik atau buruk....tu janji TUHAN... cuma masanya xtau bl...mungkin singkat atau mungkin memerlukan masa yang lama.....tp aku percaya akan hakikat itu....

buat sahabat yang telah menyiksa & membunuh hatiku, sejuta maaf andai aku bersikap zalim dan kejam...percayalah bukan niatku bersikap begitu....T_T..cuma ingin kalian juga merasa 'hadiah' tidak ternilai kalian buat aku....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...