06 August 2010

salam jumaat

Jumaat datang lagi....kali ni datang bersama sang hujan.....
indahnya jumaat...sentiasa ditemani sang hujan  ataupun sang matahari atau mungkin sang rembulan....
aku ingin seperti jumaat ini sentiasa ditemani tanpa rasa jemu......
aku ingin ditemani seperti sll...seperti semalam....seperti sebelum2 ni....
aku xingin sendri....kerana aku tau..aku xmmpu berjalan sndirian...kerana segala pancaindara kepunyaan ku ada pada mu.....mana mungkin aku berjalan tanpa mereka...
tapi hari ni...kau seperti membiarkan aku berjalan sendirian...dan aku.......apa lagi yang mmp aku lakukan...kau telah memulangkan segala pancaindara ku....kau kata...berjalan lah sendiri kerana kamu x ingin lagi menemaniku...
Tempatku sudah diganti. Namun hatiku masih merindukanmu. Ku tangisi kenangan2 kita bsama..dan ingatan dia bersama wanita itu. Ku teringat kata2 nya dahulu yg xblh hidup tanpa ku..bahawa aku satu2 kesayangannya dunia akhirat..kata2 itu sungguh menghiris hatiku kini. Dia bahagia disana.. aku merana disini
Doakanlah aku agar hatiku kuat utk melupakan mereka..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...