20 August 2010

"s0ri seem t0 be the harders w0rd......"

pada aku ungkapan maaf tu mmg payah nak diluahkan....mayb sbb ego..malu...tp pada aku ada byk cara kan lau x ble luahkan secara bersemuka...ble bagi kad, coklat, atau pe2 je sebagai tanda maaf.....dan kemaafan tu lagi ssh @ mudah diberi...entah la.....mmg mulut memaafkan tp hati...???? betul ke hati juga senada dengan mulut...memaafkan mmg mudah...tp melupakan x mungkin kan...???? Pedihnya hati bila segala ungkapan maaf dipandang sepi...lagi pedih hati bila menunggu kata2 maaf dari seseorgkan..???? pada 'kau' terima kasih terima kasih dan terima kasih kerana memaafkan....tapi hati 'kau' aku sndr x mampu selami.....maafkan skali lagi.... kerana aku masih disisi 'kau'....aku x mampu kemana2 tanpa 'kau'....sungguh aku x mampu.....

what have i got to do to make u love me
what have i got to do to make u care
what do i do when lightning strikes me
and i wake to find that u are not there

what do i do to make u want me
what have i got to do to be heard
what do i say when it's over
and sorry seem to be the harders word

its sad so sad
it a sad sad situation
and it getting more and more absurb
its sad so sad
Dan 'kau' aku sgt kagum pada 'kau'... x pernah terlepas mengungkapkan maaf andai kesalahan datang dari 'kau'....tapi aku...????? entah la......maaf kan aku sekali lagi....aku x sekuat & setabah 'kau'......x hairan semua orang menyayangi 'kau'....semua org ingin mendampingi 'kau'...... dan aku....??? mampu ke aku trus d sini.....d sisi 'kau'........ T_T
maafkan aku..maafkan aku...maafkan aku...untuk semua yang telah aku lakukan....maafkan aku....katakan lah bagaimana baru kau menerima kata maaf ku...katakan lah....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...