27 August 2010

cerita hari ini..

hari ini aku x mampu tersenyum.....
maafkan aku kerana aku melanggar janji ku sendiri... *aku patut manampar pipiku laju2...
sungguh aku xmampu ....
entahlah....
menurut sahabatku, aku patut balajar melupakan...
melupakan segala2nya..katanya lagi untuk apa aku terus mengenangnya, andai diriku tiada lagi untuknya.....
benar aku tak menafikannya...
tp aku xmampu melakukannya....
@ mungkin aku yang xmau melakukannya.....
arrrrrrhhhhhhhggggggggggggggg......
entah la...mungkin aku hanya perlu kan masa melakukannya....
dan untuk melakukannya aku perlukan teman2 & sekalian sahabatku.......
tp dari mana aku patut mulakan....???? T_T
aku x mampu melakukannya sendiri....
pada teman2ku.. aku amat memerlukan kalian kala ini.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...