LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 August 2010

pose ke-6

semalam baru blik berbuka & bersahur ngan family.....best nye..... dah lama x makan masakan mak...lagi2 tyme pose2 ni.....rindu kat adik2.....tengok keletah drg hilang lak rasa tensen aku ni.....n kadang2 drg leh gak wat aku tensen tahap dewa....:p

errmmm.....rasa x nak lik plak kat kota batu nih...... T_T
tp nak wat cane....kene keje...xpe2..pose kan sebulan....t minggu dpn ke minggu lg satu ke leh blik kg lg berbka & bersahur ngan dorang...:p

drg punye baju raya abah n mak dah prepare awal2.....tringat lak zaman aku kanak2 riang dulu.....bestnye zaman kanak2....tyme pose cam ni malam2 kompem main perang2....hahahahaha...ganazz x ganazz.... tyme raya paling best... kami ramai2 akan beraya keliling kampong.....nak collect duit raya...hahahhaha...zaman aku dulu 2posen pun dh dkira banyak....apatah lagi lau dapat senggit.....melompat la kami...hehehehehehe...... tp sume tu cite dulu.....dak2 skung xde dah cam tu....n adik2 aku sndr aku tgk x cam aku kanak2 dl.... errmmmmm.......maklmla Zaman dah berubah dunia dah maju..:p

eh aku ni..pe sal cite raya lak ni.... pose baru nak masuk hari ke 6....dh pk sal raya....*sekeh laju2 kat dahi sendiri....

selamat berpuasa n berbuka semua...:)

2 comments:

FaizaIshak said...

ooowwhhh...ooohhhhhh...iza xdpat lg blik kg since the new semester started...da jd gler da kat cni...tp akn blik next week gak...

LaYar_LaRa said...

uuhhhh..ruginyaaaaa......blik la cepat2......