LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01 November 2011

November pertama

1-11-11 !!! apa yang korang pikirkan...stylo kan date nih!!! rasa baru semalam november menyapa...tuptup...dah dia datang lagi. hurrmmmmmmmmmmmmm...banyak lagi perkara yang belum tertunai untuk taun nih....nampak gayanya memang kene carry forward lah.

pada aku yg sinonim dgn November nih selain daripada bertambahnya usia aku adalah musim tengkujuh yang menyesakkan. mujur jugak aku bukan anak kelahiran pantai timur atau utara tanah air...kalau tak, November adalah antara bulan bencana bagi aku. mana taknya bila hujan ribut tak reti merehatkan diri kompem ajhe ada musibah bakal melanda. apa lagi bah besar lah...Syukur ya Karim...

Apapun November tetap akan datang dan pergi. cuma macamna aku nak menghargai kedatangannya sajhe. semoga November kali ini akan memberi sejuta makna serta memberi 'impak paling maksima' dalam hidup aku seterusnya.

No comments: