08 November 2011

Contest Gadget Impian

bagi aku yg belum memiliki gadget idaman hati kompem akan tergoda tiap kali melihat seseorang sedang asyik menggendong Digital Single-Lens Reflex (DLSR) sambil merakamkan apa jua gambar dgn pelbagai aksi. Sebetulnya, aku juga pernah berentri dulu bahawa, memiliki DSLR ni mmg antara angan2 tuk aku capai bagi tahun 2011 ni. Tapi nampak nya sehingga ke saat ini, aku mmg belum berjaya memenuhinya...:)

secara jujur, ada banyak cara yang boleh aku lakukan supaya gadget tersebut berada dalam genggaman aku. tapi sikap ambil mudah aku membataskan segalanya. Pernah dulu aku duk asyik meng'ejas' my lil' sis supaya memenuhi impian aku menjadi realiti. namun dia punya rasionalnya sendiri. katanya menabung adalah jalan terbaik selain dari meminta 'calon' suamiku memasukkan DSLR antara barangan wajib di dalam senarai barang hantaran untuk aku. hrrrmmmmmm...alamat kempunan la aku sampai ke tua....:(

namun contest yang dianjurkan denaihati membuka semula peluang untuk aku milikinya. mungkin peluangnya sangat kecil, tapi hal ini sangat subsektif kan...!!?? kerana pada aku, siapa saje punya peluang yang sama untuk mencapai impian memiliki gadget impian mereka. mana tahu doa dan permintaan aku di sampaikan TUHAN.

*********************************************

"Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd, Kedai Kak Siti dan Serverfreak"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...