21 November 2011

hepi buffday dear!!

November aku mmg meriah dgn buffday2 mereka yg dekat dgn aku.. dari awal bulan sampai sekarang mmg makan kek ajhe memanjang ---> ok aku tipu...heheheheheh. dalam keluarga mmg bulan november ni bulan untuk aku, abg mamat and adik bongsu aku, Farhan. kat opis ni pun apa kurangnya...ramai juga yg berkongsi bulan bulan yg sama dgn kami.

paling beruntung adik bongsu aku la. mana tak nya, disebabkan dia lahir pada bulan ramadhan 8 tahun lepas, mmg setiap kali ramadhan dia akan mengingatkan aku tentang kek hari jadinya. bulan november apatah lagi. sungguh gila kuasa adik aku ni. dan memandangkan aku ni jenis kakak budiman lagi baik hati, layan kan ajhe la......apa ada hal kan....=)


tgk dia eksaited sekali memotong kek...:)

kata farhan dia semakin dewasa.......bila besar nanti mau jadi polis, berbakti pada negara katanya....:)

apapun, buat abg mamat n farhan, di ucapkan selamat panjang umor, dimurahkan rezki, dipermudahkan segala urusan dunia & akhirat dan semoga menjadi anak yg soleh berbakti pada keluarga. aminnnn....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...