LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 November 2011

hari jersi se-antarabandar

sempena kemenangan pasukan harimau muda menentang skuad garuda dalam sukan sea hari tuh, pihak pengurusan Antarabandar dgn bangganya menetapkan bahawa hari ni merupakan hari bergaya kasual dgn jersey harimau malaya.

so, masing2 mmg tak melepaskan peluang bergaya sakan dgn jersey harimau malaya. aku tidak ketinggalan. hehehehehe...sepanjang aku di Antarbandar, ni 1st taim kami beraktiviti macam ni. so, harap2 akan ada lagi aktiviti macam ni. best apa....:)

sukanya aku berjersey kuning putih :)

tgk yg tengah tuh...sakan ko senyum yer dek......!!!


jgn nak perasan ko jejaka hot la bro...;p


mirmo berbelang hitam kuning...:D

comey kan aku..:D


di sebabkan team SM mmg x sporting....ni je ler yg dapat di snap...:D


ada x jejaka owsem...??? ;)


stylo lah....dah macam satu pasukan bola sepak. yg berkemeja tuh pengurus pasukan. 2 jelitawan tu plak pompom girl. :)

we are family...:D

Tapi kalau aktiviti macam ni mendapat tajaan pihak pengurusan mmg lagi marbeles lah jawabnya...hehehehehe.

No comments: