LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02 November 2011

hey gemokkkss..

Korang penah bayangkan tak.....satu hari, sedang khusyuk korang menikmati makan malam korang sengsorang, tiba2 korang menerima nota salam perkenalan dari seorang wanita selang beberapa meja dari meja korang. wanita tersebut tanpa silu memberikan senyuman plg owsem buat korang. namun dia adalah seorang wanita comel yang beratnya mencecah ratusan kg! dan korang boleh diketegorikan dalam golongan lelaki awesome lagi kacak. agaknya, sudi tak korang menyambut salam perkenalan wanita tersebut? aku yakin, tak senang duduk korang dibuatnya. dalam hati kompem berbakul2 menyumpah seranah dan ada pulak yg menyumpah secara terang2.

oh dude....!!! hinakah menjadi perempuan GEMUK ? tanyalah mana2 lelaki seluruh dunia, sanggupkah mereka menerima seorang perempuan gemuk sebagai soul-mate mereka???? aku yakin kalau adapun, peratusannya tersangat la rendah. tapi rasanya mmg ada lelaki yang lebih menyenangi wanita gemok. correct me if i'm wrong. :)

hailaa.....sya juga dalam ketegori gemok. mmg pewai berada dalam kategori nih. bertambah pewai, aku bukanlah gemok secara semulajadi. aku penah gemok dan pernah juga berada dalam kategori kering xhengat satu masa dulu dan sekarang aku berjaya memegang title gemoks nauzubillah.......dah macam blue hyppo comel pun ada...---> bajet...!!!!

mmg akan ada yg akan kata bukan gemok sangat pun tapi tetap gemok pada mata aku...lemak di sana sini...pewai pewai pewai....tulah orang kata, sebenarnya yang org pompuan ni agak sensitif dalam bab2 berkaitan berat badan nih. tapi orang kata lagi, gemuk tu salah satu seni jugak? benarkah..??? mungkin ada antara korang yg punya jawapannya.

No comments: