28 October 2011

Sup Urat Keting

semalam lepas penat bermandi-manda di sg tekala kami decide duk pekena sup urat keting pulak kat seksyen 7, Bangi. idea asalnya dari si aidil lah. aku pun agak teruja la gak nak menikmati sup nih. maklumla ni 1st taim aku nak cuba kan...

BTW, Sup UK ni sebenarnya urat betis lembu....ni 1st taim aku rasa...mmg aku xorder pun takut xleh makan je....tapi si azam yg mencabar diri....fear factor katanya...:)rasanya xde la teruk sangat. masih boleh di terima tekak. rasanya macam makan tulang lembut yang agak berlemak2 sikit.

tapi dgr2, satay kat cn demn nice jugak......mmg aku akan repet la gamaknya nanti...tapi entah bila.hehehehehehe....

buat korang yang mmg gila mencari port makan terbaik dan meminati sup...mmg patut la ke sini. macam2 sup ada okey kat sini. sup daging, tulang, ekor, perut, campur selain dari sup Uk nih. korang yang xlayan sup pun jangan le block terus sup UK ni.....boleh try masakan lain lagi okeyy...macam2 pun ada kat cn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...