LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 November 2011

owh lazy sunday :(

bila hari Ahad kena kerja, mmg tersangat la bosannya. bukan sebab ofis sunyi dari kerenah penghuni antarabandar. Tapi sebab kene kerja dgn org2 yg xberapa best pada aku. aku xderk kawan nak sembang2 kowtt....terpaksa la menyumbangkan suara kepada diri sendiri walaupun mmg hazab aku mendengarnya.

owhh..What to do? Sunday are Soooooooo much better when you don't have to go to work!!!! dah nasib badan kan...kang kalau xmai kata xbertanggungjawab dalam kerja pulak. walaupun mmg bukan sll ada task2 urgent macam nih....redha je la ...:)


aku xikhlas...???? bukan la....sekadar luahan perasaan...menandakan aku pewai berlama2 kat opis bersama mereka yg xberapa nak best.....tak kisah la, janji kerja aku shiap sudah...tapi kalau kerja dgn mereka yg sangat best lagi semangat kowt aku bekerja. bagi la lelaki owsem ke...aku sampai ke malam pun rela......:)

No comments: