LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 November 2011

hadiah buffday in advanced

cuti raya haji lepas, unsangkarable aku dapat hadiah hari jadi in advanced dari kakak ipar aku....hrrrmmmmmmmm.....haila....awalnya dah ingatkan aku yg umur aku ni semakin menginjak usia 'tua'.

hadiah hari jadi paling awal yg penah aku dapat setakat ni. btw kak muli, thanks yae...... hehehe.. suka sangat, chantekk la jam tuh... sebenarnya 2hari sebelum tuh mmg ada cakap2 pasal jam tangan dgn My lil' sis. ye la dia beli jam baru tak hengat kat kakak dia ni pun. ada la jugak unsur2 aku mrajuk di situ....dan sememangnya TUHAN tu mendengar setiap permintaan hambanya.


walaupun buffday aku lambat lagi. Aku sentiasa berdoa agar Allah murahkan rezeki dan mempermudah perjalanan hidup aku. aku redha dengan setiap aturan yang DIA berikan tuk aku. Aku juga berdoa agar Allah sentiasa temukan aku dgn sahabat sejati selain dari keluarga yg sentiasa ada kala aku mengecapi kejayaan atau kala aku kecundang.

4 comments:

Amyz said...

upload ler kasi tengok jam ape tuh.. :) beshnyer..rezeki..

layar_lara said...

hehehehehe....mmg rezki org kata rezki jgn tolak kan...:)

rowena ridzuan said...

selamat hari jadi wahida!

layar_lara said...

terima kasihh...another buffday wishes in advanced...:D